8Amennyiben Segítségnyújtásra lenne szükséged, hívj minket MOST a 06-70-938-3559 -es számon. Kollégánk segít, informatikai ügyekben is. Mindent megbeszélhetsz vele, nálunk nem találkozol váratlan költségekkel. Mi is az a váratlan költség?

Kén szagú, zöld szemű, kócos szörny, ami egyszer csak ott áll az Ön útjában. Olyan bosszantó költség, ami keresztülhúzza terveid, mert azonnal és haladéktalanul benyújtja a számlát. Fizethetünk pénzzel, idővel vagy munkaerővel. A váratlan felmerülő informatikai költség erőszakos bestia, aki mindig hátráltat, amikor találkoztok. Valaki ajtót nyit neki, valaki még a bejáratot is befalazza, hogy stabilan működjön a vállalkozása. TE mit javasolsz?

Mikor jelentik be a mumus érkezését az informatikusok?

Mindig utólag...

"Több munkát vett igénybe, mint amire számítottam..."
"Hétvégén is dolgozni kellett vele..."
"A mentés már két hete állt..."
"A szerződésben ezt is meg kellett volna említeni..."

a szakzsargonnál már eleve bajt kell sejteni:

"...a hűtés leállt, a memory check kazalba gyűjtötte az errorokat, aztán a szerver db inkozisztenssé vált, de kétszer is megnéztem és már a raid-ről sem volt backup..."

Az ilyen és ehhez hasonló esetekben legtöbbször hosszúra nyúlik a vita..

1Hogyan eshet vállalkozása ilyen csapdába?
Az alábbi fő okokkal találkoztunk 15 év üzemeltetési tevékenységünk alatt:
tisztázatlan üzemeltetési célok, stratégiai célok megjelölésének , tervezésének hiánya, megértés nélküli szerződés kötés, ellenőrzés nélküli munkák, ésszerűtlen(!) spórolás, a hibákra való felkészülés hiánya.

Őszintén örülnénk ha szegényebb lenne a "gyűjtemény", ezért ugyanennyi megoldást is kidolgoztunk. Fontos megjegyezni, nem azzal kerüljük el a csapdát, ha profin értünk az informatikai rendszer üzemeltetéshez.

3A megbízható rendszer üzemeltetési szolgáltatás titka : Gondoskodás a mindennapokban.
Forintosítsd a leállásokat! Ha nem is vagy informatikus, akkor is fel tudod sorolni, mi történik a cégben ha állnak a számítógépek, esetleg eltűnik bármely adat. Minden üzemszünet felfordulást okoz az üzletmenetben, de ugyanígy okoz anyagi kiesést is. A kiesett időből kiindulva meghatározhatjuk azt az anyagi értéket, amit a a rendszer üzemeltetés védeni hivatott.
Hárítsd át értékes adatok védelmének felelősségét a rendszergazdára! A jó informatikai szolgáltató ezt természetesnek veszi...
Fogalmazd meg bátran egyedi kéréseidet, mert nincs két egyforma cég!
Az elvégzett munkát ki kell fizetni (de csak azt!). Elvégzett munkáról jut eszembe a megrendelés és a munkalap...
Mérjük fel, milyen felelősségvállalásra képes/hajlandó a rendszer üzemeltető vállalkozó. A felelősség megmutatkozik a kiszállási vállalásokban, a rendkívüli ügyeletben, az elhárítás egyértelműsítésében.
A szerződés arra az esetre is szolgál, amikor "nincs sütemény a tárgyaló asztalon" és érdekeink érvényesítése csak a leírt pontok alapján lehetséges
Önmagában értelmetlen az áralku, ha figyelmen kívül hagyjuk a szolgáltatás igazi értékeit.

Az Online Office Kft. így végzi IT rendszerek felügyeletét, karbantartását.

6Általános rendszerüzemeltetési alapelveink:
Minden esetben jól definiált igényekre szól a szerződésünk
Az ügyfelek nyelvén beszélünk. Az informatikai igények maradéktalan kiszolgálása érdekében az ügyfélkezelésben is a legjobbat nyújtjuk, emellett kizárólag megfelelően kvalifikált szakemberekkel dolgozunk, amely biztosítja a megfelelő minőségű szolgáltatást. Szakembereinket folyamatosan képezzük és hivatalosan minősítjük. Hiszünk benne, hogy a folyamatos Fejlődés a mi részünkről és elvárt és feladatunknak tekintjük ezt elősegíteni partnerünknél is.
Szervereinket Unix és Microsoft operációs rendszerrel is nagy biztonsággal üzemeltetjük.
Minőségi kapcsolatokat ápolunk az informatika meghatározó cégeivel, (IBM, Cisco, Dell, HP)

5Adatmentő szolgáltatásunk biztonságos és folyamatos üzletmenetet segíti minden szinten fenntartani vállalkozásodban, de kiterjed a visszaállítási stratégiák tervezésére, valamint az időnkénti teszt visszaállításokra is.

A munkaállomások üzemelésében megakadályozzuk a szükségtelen szolgáltatás kiesést. Különösen odafigyelünk a vírustevékenység blokkolására, a rosszindulatú programok eltávolítására, a folyamatos szoftver újításra és a gépek időnkénti belső tisztítására (félvezető védelem). Hálózatba kapcsolt számítógépekkel üzemelő munkahelyekre is felügyelünk.
Irodák, irodaépületek hálózatainak fizikai kiépítését is vállaljuk a tervezéstől, a teljes kivitelezésig.
Munkatársunk rendszeresen, előre egyeztetett időpontban megjelenik a helyszínen, és készséggel segít a megbízónak bármilyen számítástechnikai kérdésben. Amennyiben szükséges, akár 4 órás kiszállási határidővel is vállalunk hibaelhárítást.
Figyelünk a nyomtatók/faxok folyamatos kellékanyagainak utánpótlására és a kopó alkatrészek cseréjére is.

7Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunkat igénybe veheted havi átalány-díjért, vagy esteti megbízás keretein belül. Amennyiben tőlünk bérelnéd az eszközöket, legyen szó munkaállomásokról, szerverekről , nyomtatókról vagy akár routerekről, akkor nem kerül extra költségbe az üzemeltetés.

A cégünkkel szerződéses kapcsolatban álló partnerek alkalmazottainak hatékony hibaelhárítási szolgáltatást nyújtunk számítástechnikai ügyekben. A Helpdesk szolgáltatás magába foglalja a „Tudásbázis”-ra épülő hibakezelést, a kapcsolattartást, a híváskezelést és a problémamegoldó szolgáltatások egy helyen történő biztosítását.

Időt és pénzt takarítasz meg, ha igénybe veszed távmenedzsment szolgáltatásunkat. Ezzel lehetővé tesszük a távoli számítógépeken a felhasználók hatékony támogatását, ezen felül szoftveres hibák elhárítását. A rendszer használatának a legnagyobb előnye az azonnali hibaelhárítás megkezdése, hiszen a kiszállás az összekapcsolódás idejére korlátozódik. A távmenedzsment előfeltétele a széles sávú internet hozzáférés. A távmenedzselt gép felhasználója kezdeményezi a titkosított adatkapcsolatot a HelpDesk kolléga számítógépével.

2Amennyiben felhőben szeretnél dolgozni, rajtunk nem múlik. Mindent adunk amire szükséged van. A Telekom szerverparkban alakítottuk ki saját szerver portfóliónkat amely jelen pillanatban 4 szerverből és egy nagy tároló kapacitással bíró storageból áll.

4

Azt gondoljuk Hoszting szolgáltatásunk háttere nem lehet megkérdőjelezhető. A weboldaladnak , az email fiókjaidnak mindig elérhetőnek kell lennie, a nap 24 órájában.

Egyetértesz velünk? Egyeztessünk időpontot és beszélgessünk a terveidről: Eiler Attila –ügyvezető igazgató +36-30/3358010

  • Rólunk 13

    „Gyakran nem az ár, hanem a kiszolgálás határozza meg az értékesítés sikerét. Az Online Office szakmai tudása és pozitív lélegzetvétele megmutatja, miből van a legnagyobb hiány az országban. Hajrá OnOffice!”
    Kovács Ernő – IT vezető

    Read more
  • Rólunk 12

    "Én a megbízhatóságot emelném ki a kapcsolatunkban. Minden eszközömmel hozzátok fordulok, telefonomtól kezdve a nyomtatómig.."

    Kohanecz Nándor - Millenium Udvar - ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 11

    "Gyorsak és rugalmasak és megbízhatóak vagytok, azt hiszem, nem kell több érv! Gyakorlatilag minden számítógéppel, webbel kapcsolatos kérdésemre, problémámra adtok megoldást."

    Sárik Péter - jazz zongoraművész, zeneszerző, tanár

    Read more
  • Rólunk 10

    "A kedvenc partnerem vagytok, hozzáállásotok és rugalmasságotok nálam mindennél fontosabb..."
    Tauber Sándor- GammaConto Nagykereskedő Kft. -ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 9

    "Profi hozzáállás, gyors kivitelezés, piaci ár, megbízható partner"
    Haffner György- STORE KFT.- Kereskedelmi vezető

    Read more
  • Rólunk 8

    " Egy partnerem ajánlott benneteket mivel tudta, hogy egy megbízható és profi céget keresek. Megoldásotok mindig - mindenre volt! "
    Hunyadi László - Amsa Higénia Kft.- kereskedelmi vezető

    Read more
  • Rólunk 6

    "Régi régi ismeretségünk miatt más szóba sem jöhet nálunk. Már csak azon gondolkodom, hogy a jövőben mit bízzak rájuk..."
    Ilcsik CSaba - Knot Kft- ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 7

    "Gyorsak, pontosak és megbízhatóak. Ha gondom volt hamar orvosolták.
    Weboldal karbantartásra, design javításra, hatékonyságra, irodai munka könnyebbé tételére a legjobb megoldás az Online Office!"
    Puskár Attila - ügyvezető igazgató - PP Kivitelező Kft.

    Read more
  • Rólunk 5

    "A rátok bízott SOS feladatokat megoldottátok, időben, költséghatékonyan, elvárt minőségben. A mai kor eszközeinek a fejlődésével tartjátok a lépést, ezért Nekem ebbe nem kell külön energiát beleölni, elég ha tőletek kérek egy aktuális tájékoztatást..."
    Kozma Károly - Branaldi Kft - ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 4

    " Korrekten , pontosan szállítanak! Magas színvonal tükrözi már a hozzáállásukat is. Nagyon tetszett, ahogy kiderítették, hogy mire is van szükségem valójában! Csak ajánlani tudom őket!"

    Jóvánovits Viktória - Bónusz Brigád - gazdasági vezető

    Read more
  • Rólunk 3

    "Kiemelném lelkiismeretességüket és célorientáltságukat, hisz nem egyszer tapasztaltuk, hogy ha problémába ütköztünk egy-egy szolgáltatónál, addig próbálkoztak míg meg nem találták a megoldást a problémára."
    Antal István - Jezsuita Roma Szakkollégium

    Read more
  • Rólunk 2

    " Bízom bennük ,tudom, hogy minden általános informatikai kérdéseimre adnak megoldást. Olyan szoftveres megoldásokat várok tőlük, amik egyszerűsítik informatikai életemet"
    Láng György - POS Manufaktúra - ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 1

    "Az irodánkban jelenleg csak két ember van akinek lelkesedése az egekig ér. Ők a Ti munkatársaitok. Mindegy mit is találok ki, Ti mindig megoldjátok."
    Lepcsényi Gyula- Ghost busters Kft.- ügyvezető igazgató

    Read more
odoo
ibm
hp
cisco
dell
kh