Adunk 5 TIPPET , hogy az alkalmazottaid ne pihenjenek munkaidőben !!!

 5_1 1. Ki fizeti a munkaidőben facebook-kal foglalkozó kolléga munkabérét? Mennyire fontos, hogy a youtube-on ne legyen szünet a kollégáknak szóló zenék között? Nyilván nem az, de munkatársunk mégis küldetésének érzi, hogy ezzel foglalkozzon ahelyett, hogy zökkenő mentesen végezze feladatát. Gondolkoztál már azon, hogy ez mennyibe kerül neked éves szinten? Ki se számold , inkább minimalizáld a nem közvetlenül a munkához köthető folyamatokat.
 5_2 2. Sajnos nem tudok, ma bemenni főnök, fáj a torkom…. Jön a telefon reggel , amikor tudod, hogy egy rettentő fontos árajánlatot kellene leadni. Ez ilyenkor  nem lehet kifogás. Nem tudsz távolról dolgozni? Nem éred el interneten a dokumentumaidat? Természetesen ha valaki szabadságra megy, az más, ott ne zavarjuk. Inkább pihenje ki magát, hogy másnap ne félkómásan üljön a monitor előtt hasznavehetetlenül. Amennyiben viszont ilyen helyzetek előfordulhatnak az üzletviteledben, érdemes felkészülni erre már a rendszer tervezésekor.
 5_3 3. Nem kaptál meg egy fontos emailt? Nem éred el a saját leveleidet? A weboldalad nem elérhető? A mai világban , ahol a legtöbb megrendelés, információcsere e-mailen zajlik, ez nem fordulhat elő! Nem is akarsz belegondolni, hogy azért maradsz le egy üzletről, mert az email rendszered nem működik rendesen. Válassz olyan szolgáltatót, ahol folyamatos mentések készülnek és garantálják min a 99% -os elérhetőséget( 1% -ot hagyjunk meg a karbantartásnak...)
 5_4 4. Mikor derül ki, hogy kifogyott a toner a nyomtatódból? Gondolom amikor egyszer csak egy üres papírt nyomtat a számla helyett a nyomtatód. Kapsz előre jelzést emailen, hogy ütemszerűen készülj a cserére? Tartasz a fiókodban tartalék tonert erre az esetre? Mivel a nyomtatódat nem cseréled sűrűn, érdemes csere tonert tartani a raktáradban, hogy ilyen eset ne fordulhasson elő veled.
 5_5 5. Mivel dolgozik a kollégád ameddig elviszitek az elromlott számítógépét a szervizbe? Az időkiesés mindig nagy probléma, hiszen ezt bizony te fizeted. Feleslegesen . Ha ilyen esetekre van más munka, amit kollégád el tud látni akkor rendben vagyunk. Azonban ellenkező esetben több megoldás közül választhatsz: cseregépet tartasz raktáron (valljuk be, nem túl költséghatékony megoldás...) vagy olyan szoftvereket futtatsz a háttérben amely figyeli a működési határértékeket és szól azok elérésekor. Így a hiba bekövetkezte előtt látod a problémát és tudsz reagálni rá.
Amennyiben ezekkel nem akarsz foglalkozni és egy komlex megoldásra van szükséged, hívj minket most és beszélgessünk terveidről! Eiler Attila-ügyvezető igazgató +36-30-335-8010

 

  • Rólunk 13

    „Gyakran nem az ár, hanem a kiszolgálás határozza meg az értékesítés sikerét. Az Online Office szakmai tudása és pozitív lélegzetvétele megmutatja, miből van a legnagyobb hiány az országban. Hajrá OnOffice!”
    Kovács Ernő – IT vezető

    Read more
  • Rólunk 12

    "Én a megbízhatóságot emelném ki a kapcsolatunkban. Minden eszközömmel hozzátok fordulok, telefonomtól kezdve a nyomtatómig.."

    Kohanecz Nándor - Millenium Udvar - ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 11

    "Gyorsak és rugalmasak és megbízhatóak vagytok, azt hiszem, nem kell több érv! Gyakorlatilag minden számítógéppel, webbel kapcsolatos kérdésemre, problémámra adtok megoldást."

    Sárik Péter - jazz zongoraművész, zeneszerző, tanár

    Read more
  • Rólunk 10

    "A kedvenc partnerem vagytok, hozzáállásotok és rugalmasságotok nálam mindennél fontosabb..."
    Tauber Sándor- GammaConto Nagykereskedő Kft. -ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 9

    "Profi hozzáállás, gyors kivitelezés, piaci ár, megbízható partner"
    Haffner György- STORE KFT.- Kereskedelmi vezető

    Read more
  • Rólunk 8

    " Egy partnerem ajánlott benneteket mivel tudta, hogy egy megbízható és profi céget keresek. Megoldásotok mindig - mindenre volt! "
    Hunyadi László - Amsa Higénia Kft.- kereskedelmi vezető

    Read more
  • Rólunk 6

    "Régi régi ismeretségünk miatt más szóba sem jöhet nálunk. Már csak azon gondolkodom, hogy a jövőben mit bízzak rájuk..."
    Ilcsik CSaba - Knot Kft- ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 7

    "Gyorsak, pontosak és megbízhatóak. Ha gondom volt hamar orvosolták.
    Weboldal karbantartásra, design javításra, hatékonyságra, irodai munka könnyebbé tételére a legjobb megoldás az Online Office!"
    Puskár Attila - ügyvezető igazgató - PP Kivitelező Kft.

    Read more
  • Rólunk 5

    "A rátok bízott SOS feladatokat megoldottátok, időben, költséghatékonyan, elvárt minőségben. A mai kor eszközeinek a fejlődésével tartjátok a lépést, ezért Nekem ebbe nem kell külön energiát beleölni, elég ha tőletek kérek egy aktuális tájékoztatást..."
    Kozma Károly - Branaldi Kft - ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 4

    " Korrekten , pontosan szállítanak! Magas színvonal tükrözi már a hozzáállásukat is. Nagyon tetszett, ahogy kiderítették, hogy mire is van szükségem valójában! Csak ajánlani tudom őket!"

    Jóvánovits Viktória - Bónusz Brigád - gazdasági vezető

    Read more
  • Rólunk 3

    "Kiemelném lelkiismeretességüket és célorientáltságukat, hisz nem egyszer tapasztaltuk, hogy ha problémába ütköztünk egy-egy szolgáltatónál, addig próbálkoztak míg meg nem találták a megoldást a problémára."
    Antal István - Jezsuita Roma Szakkollégium

    Read more
  • Rólunk 2

    " Bízom bennük ,tudom, hogy minden általános informatikai kérdéseimre adnak megoldást. Olyan szoftveres megoldásokat várok tőlük, amik egyszerűsítik informatikai életemet"
    Láng György - POS Manufaktúra - ügyvezető igazgató

    Read more
  • Rólunk 1

    "Az irodánkban jelenleg csak két ember van akinek lelkesedése az egekig ér. Ők a Ti munkatársaitok. Mindegy mit is találok ki, Ti mindig megoldjátok."
    Lepcsényi Gyula- Ghost busters Kft.- ügyvezető igazgató

    Read more
odoo
ibm
hp
cisco
dell
kh